Zadzwoń: +48 660 721 999 lub napisz: [email protected]

Image Alt

Elementy Myślenia Krytycznego – jak zaciekawić uczniów, aktywizacja uczniów, praca z uczniem zdolnym

  /  Elementy Myślenia Krytycznego – jak zaciekawić uczniów, aktywizacja uczniów, praca z uczniem zdolnym

Cel: Wprowadzenie w metodyce nauczania elementów myślenia krytycznego, które poprawiają efektywność nauczania (uczenia się uczniów), podnoszą komfort pracy nauczyciela i poprawiają relacje w klasie.

Korzyści: uczestnik wie jak wzbudzać ciekawość ucznia; jak sprawić, aby uczeń wykazał zainteresowanie nauczanym przedmiotem i prowadzonymi lekcjami. jak uczyć samodzielnego rozwiązywania problemów przez uczniów, jak efektywniej realizować podstawę programową i budować relacje i wartości takie jak: szacunek i partnerstwo w swojej klasie.

Program:

  1. Jakie są definicje myślenia krytycznego
  2. 10 postaw myślenia krytycznego i sposoby ich rozwijania w klasie
  3. Czym nie jest myślenie krytyczne?
  4. Jakie są cechy uczniów, którzy stosują myślenie krytyczne.