Image Alt

FAQ

1. Ile kosztuje szkolenie?

Ponieważ nie ma dwóch identycznych zamówień, toteż ceny szkoleń są zróżnicowane. Staramy się dopasować ceny do możliwości finansowych naszych klientów, jesteśmy elastyczni, a ceny można negocjować 🙂

2. Jak zamówić szkolenie

Szkolenie najlepiej zamówić korzystając z adresów mailowych: edurado@vp.pl lub kontakt@lektikon.edu.pl albo telefonicznie pod numerem: 660 721 999.

3. Czy mogę zaproponować swój temat?

Tak, jest taka możliwość. Ponieważ każde szkolenie przygotowujemy od podstaw, więc i w takiej sytuacji – po zdiagnozowaniu potrzeb, ustaleniu celów i treści szkolenia – możemy przygotować szkolenie którego nie ma w ofercie. Jeśli jednak nie mamy w kadrze odpowiedniego specjalisty, to z pewnością nie podejmiemy się takiego zadania. W tej kwestii jesteśmy bezkompromisowi! Przygotowanie oferty jest bezpłatne i do momentu zamówienia szkolenia klient nie ponosi żadnych kosztów. Jeśli więc nie przygotujemy dopasowanej oferty, wtedy bez zobowiązań można zrezygnować z naszych usług.

4. Czy szkolenie spełni moje oczekiwania

Pytanie może wydawać się trochę banalne, jednak większość naszych klientów, którzy pierwszy raz zamawiają szkolenie, ma wątpliwości czy szkolenie spełni oczekiwania. Na naszej stronie znajdują się referencje, opinie po szkoleniach oraz wykaz instytucji/firm, które już szkoliliśmy. Wystarczy więc ich zapytać 🙂

5. Jak wyglądają płatności?

Standardowo faktura za usługę wystawiana jest w dniu realizacji usługi z 14-dniowym terminem płatności. Nie oczekujemy na zaliczki ani płatności gotówką w dniu szkolenia.

6. Czy wystawiacie zaświadczenia certyfikaty?

Tak, oczywiście. Zaświadczenia i certyfikaty imienne są drukowane na papierze wizytówkowym. Podstawą do ich wystawienia są podpisy uczestników na liście obecności.

7. Czy prowadzicie kursy kwalifikacyjne?

Nie, nie zajmujemy sie takimi usługami obecnie.

8. Czy uczestnicy szkolenia otrzymują materiały?

Tak, uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe: zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznej.

9. Kiedy, jak i z kim skontaktować się w przypadku innych wątpliwości?

Najlepiej zadzwonić do Radosława Świergosza, właściciela firmy i dyrektora placówki, tel: 660 721 999, najlepiej w godzinach 9.00 – 15.00, a także innych, o ile sprawa zwłoki nie znosi 🙂